sobota, 22 września 2012

nie ogarniam.

No cześć. Ale dawno mnie tu nie było. :O Ale jestem teraz.
Jest ciemno, pada deszcz. Patrzę przez okno na spadające krople widoczne pod latarnią. Mokre drzewo błyszczy się pod nią. XD
Zawsze lubiłam patrzeć wieczorem na to drzewo, w tym miejscu idealnie widać zawsze deszcz, albo płatki śniegu. Lubię to obserwować. Dobrze mi się kojarzy.
Słucham AC/DC. If you want blood, you've got it!
Jestem spokojna, co ostatnio rzadko mi się zdarza. Ciągle się czymś martwię, to bez sensu. Zmartwienia są przecież stratą czasu. Obecnie tak czuję, że wszystko jest idealne. Takie, jak bym chciała. No może oceny powinnam poprawić, trzecia klasa.. trochę mnie stresuje. Ale nieważne.
Błyskawice widzę, nadchodzi burza!
Łapcie nutkę na dziś:


3 komentarze:

  1. też jestem w trzeciej klasie. gimnazjum. egzaminy itp. będzie ciężko.
    AC/DC! ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzadko piszesz :(
    Ubóstwiam stan zadumy i refleksji. Gapienie się na przedmioty, drzewa i inne rzeczy, które za dnia w ogóle nie przykuwają naszej uwagi. I dopiero kiedy się tak gapimy dochodzimy do wniosku jak bardzo ta rzecz jest magiczna/dziwna/niesamowita.
    ACDC \m/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oceny aż tak ważne nie są. Na egzaminach inteligencja się liczy, a Ty ją z pewnością masz :)

    OdpowiedzUsuń