piątek, 17 sierpnia 2012

No cześć, wróciłam. W sensie, mój dobry humor i optymizm zmartwychwstały. <3
Miałam wczoraj piętnaste urodziny. Tak, wczoraj, jakoś godzinę temu. Lubię siedzieć po nocach.
To zabawne, kiedy ludzie, którzy zazwyczaj ze mną nie rozmawiają, spamują mi na facebooku życzeniami urodzinowymi.♥ ale i tak wszystkim dziękuję, bo jestem miła! Albo udaję. kto wie.. :)
Wspominalam, że kocham DJ'a Ashbę?
Jak go nie kochać? xD

Uwielbiam jego grę na gitarze, zarówno w GN'R, jak Sixx:AM. Żeby nie było, że lecę na wygląd.
Morrison tak pięknie śpiewał: "music is your only friend until the end".
Ok, idę spać.
Dobranoc. :)

2 komentarze:

  1. łeee, ale kiedy ja coś piszę to to jest dłuuugie. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. okeeej, teraz jak dodam posta (nie wiem, kiedy, ale dodam) to będzie długi :))

      Usuń