niedziela, 16 czerwca 2013

wspominam. wszystko. nie chcę tam wracać. ale chcę pamiętać. chcę przeżywać cały czas tak samo. ale te emocje powoli blakną. wszystkie są inne. wyjątkowe. przeminęły. ale pamiętam je. coraz słabiej. chcę je zatrzymać. tęsknię za nimi. "złymi", "dobrymi". każda mówi coś o mnie. coś o moim życiu. coś o mojej perspektywie. każda była i istnieje nadal w mojej głowie. te większe są wyraźniejsze. powstają nadal, ciągle nowe, teraz. każdą chcę pamiętać. na przyszłość. żeby wiedzieć kim byłam kiedyś. żeby wiedzieć jak było.

fajne. jest. to. że. po. każdym. wyrazie. robisz. w. myślach. przerwę.

Wiecie, czym jest synestezja? Odsyłam do Wikipedii.
Interesujące jest głównie to, że skojarzenia np. tonacji z barwami są różne.
dla mnie C-dur jest czerwony, dla Ciebie przykładowo czarny
Zupełnie inny jest świat widziany z perspektywy różnych ludzi.
Wszystko jest w naszych głowach.

http://ask.fm/niewiadoomoco
znów bez ładu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz